محمدمبينمحمدمبين، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

محمدمبین عشق مامان وبابا

من مي ايستم

1390/5/2 22:25
نویسنده : مامان مبین
828 بازدید
اشتراک گذاری

لبخندسلام سلام بالاخره بعد یک ماه ما اومدیم. توی این مدت کار خاصی نداشتم فقط وفقط دنبال شیطتنت های محمدمبین بودم.امید زندگیم امروز هشت ماهه شد.این ماه کارهای زیادی یاد گرفت.عسلم از مرحله سینه خیز به چهاردست وپا ارتقا یافته.الان دیگه حرفه ایی چهاردست و پا میره چقدر دلم برای سینه خیز رفتنت تنگ شده دقیقا مثل بسیجی های خط مقدم که میخان مین خنثی کننقهقهه.پسر گلم به خوبی  خودش از مبل و میز و هر چی بگین بالا میره می ایسته ومحکم با دست میزنه روی میز این یعنی که من خیلی خوشحالم تشویق 

و خیلی کارای دیگه که الان وقتش نیست در پست بعدی حتمالبخند

چند روزپیش رفتیم باغ عمو جون خیلی خوش گذشت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عمه الهه اش
6 تیر 90 14:04
سلام قشنگترینم 800بار دورت بگردم که تو هشت ماهه شدی عمه از یک موضوعی خیلی ناراحته اونم اینکه دیگه نمیتونه تورو محکم بغلت کنه و بردارو بذارت کنه و فشار فوشورت بده مامانی قشنگت دلیلشو میدونه ولی عیبی نداره چند ماهیه طولی نمیکشه تا دوباره جیغای خوشحالی بنفش رنگ بکشی و بپری تو بغل عمه که میمیره واست.


واي عمه جونم ناراحتي نداره بايد خوشحال باشيم شما هم نگران نباشيا من تا چند وقت ديگه خودم بدو بدو ميكنم ميپرم تو بغل عمه جونم
نازنین نرگس نفس مامان
11 تیر 90 20:47
الهی قربون ایستادنت خاله


ممنون كه با ما سر ميزنين خاله جون